czwartek, 8 listopada 2012

Dobra zabawa na zapoznanie:)

 
Zasady zabawy:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Do zabawy nominowała mnie EjBi i Asja's world za co Wam dziewczyny bardzo dziękuje , tym bardziej, że jestem tu od nie dawna:)
                                      
 EjBi pytania:


1. Zakupy w sklepie, secondhandzie czy internecie?
Najlepsza forma są zakupy w sklepie, lubię dotknąć, zmierzyć, ocenić :)
 Choć w secondhandzie  lubię wyłowione perełki, lecz przeszkadzają mi buszujący ludzie, którzy się wręcz biją o konkretne ubranie. Natomiast zakupy w internecie zdarzają się czasem niezłym niewypałem, ale są również miłe niespodzianki.
 
2. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Na pewno nie jedna ulubioną mam, ale pierwsza myśl to "Gumisie" i "Reksio"

3. Mieszkanie czy dom?
Zdecydowanie dom, choć mieszkam w mieszkaniu, dlatego może mi się marzy:)

4. Ulubiona potrawa?
Ostatnio makaron ze szpinakiem, choć co jakiś czas mi się zmienia. Za miesiąc może to być inna odpowiedź:)

5. Wymarzony prezent pod choinkę?
Nie mam takiego wymarzonego prezentu, w święta wymieniam się z chłopakiem książkami, jest to nasza tradycja
6. Ukochane miejsce na ziemi
DOM 

7. Co podoba Ci się najbardziej w Twoim życiu?
 Te piękne chwile, które uświadmiają mnie, że życie jest cudowne.

8. Jaka jest Twoja największa słabość?
 Słodycze

9. Impreza czy wieczór z książką?
Na dzień dzisiejszy potrzebuje imprezy raz na jakiś czas, by zdobyć pozytywną energie oraz relaksu przy wieczorze z książką
10. Ulubiony przedmiot w szkole?
język angielski
11. Córeczka mamusi czy tatusia?
Podobno tatusia, ale mamusi też:)

Pytania od Asja's


Błyszczyk czy szminka?
Zdecydowanie błyszczyk

Balsam czy masło do ciała?
Balsam
Długie rzęsy czy duże usta?
Długie rzęsy, nawet ostatnio miałam przedłużone, fajna sprawa, choć nie trwała:) 

Żywe kolory czy pastele?
 Pastele

Płaskie buty czy obcasy?
Płaskie, ponieważ są najwygodniejsze:)

Kratka czy paski?
PAski, paski, paski

Piercing czy tatuaż?
Ani to, ani to

Brunet czy blondyn?
Brunet
Pepsi czy Coca-Cola?
Coca-cola

Zawieja śnieżna czy burza pustynna?
hmmm Z dwojga złego zawieja śnieżna

Róże czy słoneczniki?
Róże herbaciane




Moje pytania:
1. Twoje najskrytsze marzenie?
2. Jakbyś nie mieszkała w Polsce, to w którym kraju chciałabyś zamieszkać?
3. Woda gazowana, czy woda niegazowana?
4. Ulubione ciastka?
5. Ulubiony cytat?
6. Czy znalazłaś 4-listna koniczynkę?
7. Film czy książka?
8. Ulubione zajęcie domowe?
9.Kawa czy herbata?
10.Ulubiony herbata?
11. Książka papierowa czy ebook?

Blogi, które wyróżniam:
P.S. Dzięki tej zabawie, juz odkryłam kilka fajnych blogów

paste-lina

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie... na większość pytań już widzę, że odpowiedź będzie podobna o ile nie identyczna... ;)

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za otagowanie, jest mi bardzo miło:) Po pracy postaram się odpowiedzieć na pytania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, bardzo mi miło, że mnie nominowałaś. Postaram się odpowiedzieć w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że przyłączyłaś się do zabawy i odpowiedziałaś na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że już przyłączyłaś się do zabawy. Ja również pragnę Cię otagować;) http://my-life-my-passions.blogspot.com/2012/11/pierwszy-tag-na-tym-blogu-liebster-blog.html Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń