poniedziałek, 14 stycznia 2013

Uzależnienie - czyli moje zakupy

Witam w ten mroźny dzien:)
Mroźno jest, ale fajnie poczuć klimat zimy, ostatnio czułam jakby pora roku się nie zmieniała. Teraz jak opadł śnieg, postaram się, spróbować nauczyć się jazdy na nartach, bo niestety nie umiem, ani nie próbowałam, mówiąc szczerze, trochę się boję.
Wracając do tematu, zauważyłam u siebie uzależnienie od biedronki, co nowa gazetka, to ja coś wypatrzę w "atrakcyjnej cenie", co muszę koniecznie mieć, co na pewno mi się przyda:) też tak macie?
Zaczynając od początku, zakupiłam silikonowe foremki. Co druga osoba z was, pisała na swoim blogu, że je ma, akurat tak się zdarzyło, że byłam w okolicy biedronki to je zakupiłam. Nie żałuje, choć jeszcze nic w nich nie powstało:D Mam zamiar zrobić czekoladki, albo mydełka. Nie mogę się doczekać mojej inwencji twórczej.


Na kolejnej wizycie wypatrzyłam podkładki pod kubki, choć nigdy ich nie używałam, zakupiłam je. (Ostatnio irytowały mnie odbite kółka po kubkach)
Moje srocze oczy je wypatrzyły:P Dla mnie te ilustracje są urocze, nawet, gdybym ich nie używała (ale używam), to lubię się na nie patrzeć.


 Następny zakup był przemyślany i oczekiwany. W biedronce była tematyka fitnessu, no i w gazetce dostrzegłam buty. Cena atrakcyjna, a potrzebowałam butów do biegania, w tamtym roku na wiosnę biegałam, a nie miałam porządnych butów i zakończyło się to odciskami, więc w tym roku chciałam temu zapobiec. Buty wybrałam, bardzo charakterystyczne bo wściekły róż, ale mam nadzieje, że będą mnie motywować do ćwiczeń. W maju będę starszą, więc trzeba się wziąć do roboty!!
Na moim zdjęciu, kolor nie jest jak powinien, ale buty nie chciały współpracować. Dziwie się, że nikt z was nie kupił tych butów. Buty są bardzo wygodne i leciutkie.


Znalazłam na stronie biedronki zdjęcie butów, który odzwierciedla kolor.


Na samym końcu listy zakupów, są prezenty dla dzieci, akurat jest tematyka "Twórz, baw się, odkrywaj", książeczki po 9,99zl, gra za 9.99, tylko drewniany pociąg z alfabetem 16,99, więc ceny atrakcyjne.


Bardzo długi ten wpis, mam nadzieję, że dotrwałyście do końca i dziękuje tym co tutaj czasem zaglądają.
pozdrawiam
paste-lina

2 komentarze: