sobota, 30 sierpnia 2014

Just Married

Jestem już szczęśliwą żoną <3




9 komentarzy:

  1. Gratulacje! Wszystkiego najpiękniejszego na nowej drodze życia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze życzenia :) u mnie juz prawie 3 miesiace, czas szybko leci..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie juz miesiąc, a wydaje mi sie że to było dopiero wczoraj było :)

      Usuń
  3. gratulacje!!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Ja jestem szczęśliwą żoną od ponad 1,5 roku. Fajny stan, ale ma też swoje minusy :) jednak jestem tradycjonalistka i ważna jest dla mnie rodzina i jej stworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Ja dopiero za dwa lata będę :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie co najlepsze na Nowej Drodze Życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. យើងផ្តល់ជូននូវថ្នាំសម្រាប់ការព្យាបាលនៃបញ្ហាសុខភាពជាច្រើន, ដោយប្រើថ្នាំដែលត្រូវបានផ្គត់ផ្គង់ស្រូវមួយរួចទៅហើយជាមួយនឹងជំងឺនេះអាចព្យាបាលបានបញ្ចប់ទាំងស្រុង។

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń