wtorek, 30 października 2012

Loreal Glam Shine

Dzisiaj coś o ustach...

Zakupiłam ostatnio na allegro błyszczyk Loreal Glam Shine odcień 400, który jest bardzo niespotykany za 14zł z przesyłka. Promocja niezła, bo w drogeriach cena wynosi ok. 35zl

Opis producenta:
Kosmetyk nawilża i pielęgnuje usta.
Rewelacyjnie nabłyszcza usta dzięki migoczącym drobinkom masy perłowej. Usta nabierają zniewalającego uroku, przyciągają spojrzenia głębokim kolorem a zarazem olśniewającym blaskiem.
Zawiera witaminę E i olejki roślinne. 

Przyznam szczerze, że nie kupowałam kota w worku, ponieważ przyjaciółka przywiozła go z Anglii i od samego początku przypadł mi do gustu i stad mój zakup na allegro.Błyszczyk rzeczywiście nabłyszcza usta, ja mam wersje bez migoczących drobinek.Drobinki by mi za bardzo przeszkadzały. Dodatkowo nie skleja ust, nawilża, daję fajny naturalny kolor, jest to mój ulubieniec. Ja osobiście maluje usta,tylko wtedy, gdy sobie przypomnę, nie jestem maniakiem błyszczyków,szminek. Zimą używam carmexu, a latem smaruje usta kremem nivea.





Zdjęcie ust potraktujcie z przymrużeniem oka, pierwszy raz robię taki rodzaj zdjęcia:)

paste-lina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz